EVİNİZDE FASON İŞ YAPIN, PARA KAZANIN

İstanbul'da; Bahçeşehir, Boğazköy, Esenkent, Esenyurt ve yakın bölgelerine;
Evlere İş Verilir.

Boncuk, kelebek, pul, düğme, toka ve buna benzer aksesuarlar kullanılarak;

Hırka, bluz, t-shirt, çanta, terlik, kemer gibi ürünler üzerine uygulanan çeşitli işler...

Her partide farklı işler olabildiği gibi, bazı ürünler devamlı da olabiliyor.

Parça başına ödeme yapılıyor, yaptığınız kadar kazanıyorsunuz.

Gelip alıyorsunuz, yapıp getiriyorsunuz.

Teslimat-dağıtım ve ödemeler, Bahçeşehir Boğazköy'de yapılmaktadır.

Ekgelir imkanı; evde ek iş yaparak gelir fırsatı yakala. Evde çalışarak para kazan, evde iş yap, evde çalış, para kazan.

Evde iş yaparak para kazanmak isteyenler:

Ekibimize katılın...

Firmalar: Ekibimizden faydalanın.

6 yorum:

  1. esenyurt örnek mahallesinde oturuyorum
    10-15 kişilik ekibim var
    0544 5557987 bu numaradan ulaşırsanız çalışmak isterim

    YanıtlaSil
  2. Esenyurt da oturuyorum 3 komsuyuz hâlâ devam ederse çalışmak isteriz

    YanıtlaSil
  3. Esenyurt da oturuyorum 3 komsuyuz hâlâ devam ederse çalışmak isteriz

    YanıtlaSil
  4. Esenyurt da oturuyorum 3 komsuyuz hâlâ devam ederse çalışmak isteriz

    YanıtlaSil
  5. Merhaba aslı ben esenyurttan grubumda var 30 kişi ilgilenirseniz sevinirim temiz çalışıyorum zamanında teslim ederim kimseye ihtiyacınız kalmaz hertürlü iş itina ile yapabilirim 0544 698 04 13

    YanıtlaSil
  6. Bende bogazköy deyim boncuk isi yapajioirim ekipde var

    YanıtlaSil