Fason Nikah Şekeri Yapımı

nikah şekeri yapımı


Tel: 05312533732 02165377067

7 yorum:

  1. telefon arıyoruz açmıyosunuz bizde nikah şekeri yapmak istiyoruz

    YanıtlaSil
  2. yalanmış ben aradım yanlıs numara yermısler diyorlar

    YanıtlaSil
  3. sizinle iş yapmak istiyoruz ekibimiz var ist.gaziosmanpaşadayız bize dönerseniz seviniriz re_koyuncu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ben izmit merkezde oturuyorum 6 kişilik grubum var biz nikah şekeri yapmak istiyoruz kadriye_srdr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. acil evde iş imkanı arıyorum yardımcı olursanız seviinirim
    selda.yardimci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba evde fason iş yapmak istiyorum istanbul beylikdüzünde oturuyorum. mail adresim graceful-1990@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. ÇANAKKALE BİGA DA OTURUYORUM KOKULU TAŞ .DOĞUM GÜNÜ VE BEBEK MEVLÜT KIYAFETİ .KAPI SÜSÜ. NİŞAN TEPSİSİ VE BAVULU SÜSLEME. KOLONYA ŞİŞESİ SÜSLEME .TESBİH SÜSLEMESİ .KADİFE KUTU KAPLAMA. BEBEK VE KINA SEPETİ .GELİN ÇİÇEĞİ .GELİN TACI. KINA VE NEDİME TACI HEDİYELİK OBJELER.TÜTÜ ETEK. TAKI ÇALIŞMALARIM VAR, BUNLARI DEĞERLENDİRMEK İSTİYORUM GEREKİRSE EKİP KURABİLİRİM EVLERE İŞ VEREN FİRMALAR YARDIMCI OLURSA ÇOK SEVİNİRİM FACEBOOK Yavuz Hayal (Hayal Dünyam) INSTAGRAM yavuzhayal
    ELİM BU TÜR IŞLERE YATKIN YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM

    YanıtlaSil